Case Het Hooghuis in Oss heeft Award Communications gevraagd om een magazine te ontwikkelen voor ouders, leerlingen en betrokkenen. De wens is om een informatief, maar ook kleurrijk en speels uiterlijk te creëren. Het magazine dient tevens de uitstraling te hebben van een marktleider. Oplossing Het Hooghuis Magazine...

Case De vraag aan Award Communications was: hoe krijgen we met acht deelnemende scholen het gevoel van verbinding en betrokkenheid? Oplossing Tijdens de medewerkers bijeenkomst in januari zorgden 300 bollen wol letterlijk voor verbinding met de vele honderden medewerkers. Het was een vrolijk en kleurrijk geheel en iedereen...

Case Tijdens de open dagen van Het Stedelijk Lyceum in Enschede schitterde letterlijk en figuurlijk een echte tele tijdmachine. De tijdmachine is gemaakt door Award Communications als communicatiemiddel om het thema: Later begint vandaag' kracht bij te zetten. Het vehikel is ingezet tijdens open dagen en...

Case Het Veluws Bureau voor Toerisme stelde ons de vraag hoe bedrijven in de regio zich gezamenlijk kunnen profileren en versterken. Oplossing Voor alle deelnemende bedrijven heeft Award Communications een eigen promotielijn en verpakkingslijn ontwikkeld die thematisch verbindt en helpt de verkoop van producten te verkopen. ‘Veel Luwe’...

Case Marktonderzoek toonde aan dat de Provincie Overijssel geen sterk profiel heeft als toeristische provincie. Toeristen ontbrak het aan motivatie om de provincie en haar verschillende regio’s voor een of meerdere dagen te bezoeken. Aan Award Communications de opdracht om Overijssel te herpositioneren en een krachtige...

Case Een tuinarchitect is gewend om grote tuinen te ontwerpen voor mensen met een goed gevulde portemonnee. Door de economische crisis haakten steeds meer klanten af. De vraag naar nieuwe klantengroepen neemt toe. Hoe die te bereiken? Oplossing Mensen willen graag snel een volgroeide tuin en hebben steeds...