Case Gemeente ’s-Hertogenbosch stelde in het kader van de Woonnota 2013 de vraag welke concepten een verbetering kunnen brengen in de woningdoorstroming. Oplossing Wij zochten de oplossing in het lenen van je huis aan een ander. Naast de bestaande concepten kopen en huren ontwikkelde ons team dus een...

Case Kynofit is een fabrikant van speciaal hondenvoer. Deze markt is beperkt en er zijn veel aanbieders. Aan ons de vraag om met een creatieve strategie te komen die nieuwe doelgroepen aanspreekt. Oplossing Wij bedachten een nieuw sympathiek merk ‘Ikke Bikke’. Lokale organisaties voor dierenopvang promoten het merk...

Case Zoek een manier om de economie in Brabant en in het bijzonder de werkgelegenheid van de bestaande bedrijven en industrieën te stimuleren. Welke mogelijkheden zijn op korte termijn inzetbaar en uitvoerbaar? Oplossing Waterrijk Brabant is de naam van het creatieve concept dat economie en werkgelegenheid van Brabant...

Case In 2016 viert de stad ’s-Hertogenbosch de 500e sterfdag van de wereldberoemde schilder Jheronimus Bosch (El Bosco in het Spaans). Bosch is in deze stad geboren en heeft er gewoond en gewerkt. Probleem is echter dat de originele werken niet in de stad maar alleen...

Case Provincie Flevoland verleende de opdracht voor een project waarmee meer docenten in de provincie komen wonen en werken. Oplossing Award Communications ontwikkelde een communicatiemix met onder andere een Kansen Krant, Kennismakingsdag bij scholen, een kaartenreeks en een advertentielijn. Het resultaat: een goed bezochte kennismakingsdag en veel belangstelling...