DIT ZIJN WIJ

Award Communications is een bureau voor creatieve strategie. Eigenlijk geen bureau, maar een club vrije -en getalenteerde geesten die met elkaar complexe communicatie vraagstukken oplossen. Vanuit de Bossche Bollen hoofdstad ’s-Hertogenbosch slaan we onze vleugels uit naar alle delen van het land. Niet helemaal toevallig zijn we vaak te vinden bij scholen en onderwijs-organisaties. Ooit begonnen met Het Markland College in Oudenbosch en nu, jaren later, de specialist op het gebied van positionering en profilering van scholen.

Ward van Hoeckel is directeur/eigenaar van het bedrijf en is zelf merk- en creatief strateeg. Ward is een echte merkenman, die belang hecht aan een gedegen merkstrategie met een no- nonsens ‘doe wat je belooft’ aanpak.

Oorspronkelijkheid, lef en doorpakken maken hem al jaren succesvol bij tal van opdrachtgevers.

In recensies wordt vaak genoemd; vakman, snel tot de kern van het probleem, weet wat er speelt, buiten kaders denken en korte slagen met veel effect.

Met een team van zeven communicatie specialisten werkt hij met plezier samen. Het team is flexibel, vakkundig en ervaren. En dat merkt de opdrachtgever in de effectiviteit, vindingrijkheid en korte doorlooptijd van projecten.

Onze aanpak maakt uniek, omdat wij alle aspecten van de beeldvorming van een organisatie in beschouwing nemen. We gaan niet alleen voor het mooie plaatje, maar ook voor het resultaat.

En dat valt op. Niet voor niets hebben we fraaie Awards in de wacht gesleept, zoals de eerste prijs voor de beste en meest effectieve campagne van het CCB. Leuk voor ons natuurlijk, maar vooral heel fijn voor onze klanten, want die zien fraaie oplossingen voor tal van vraagstukken.

Ons team wordt regelmatig gevraagd als spreker en motivator om gewenste beeldvorming op een creatieve aansprekende manier onder de aandacht te brengen. Recent nog als spreker op de Masterclass Positioneren & Profileren van de VO-Academie.

 

Wij zijn geen ééndagsvliegen, maar zijn vaak voor langere tijd aan een opdracht verbonden. Als initiator, maar ook als begeleider en regisseur. Startend met een grondige analyse, potentieel beoordeling en een strategie om vervolgens een met een draai aan het vliegwiel de verandering in gang te zetten. Dat levert draagvlak, enthousiasme en eigen initiatieven uit de organisatie op. En bovenal het gevoel dat de mensen zelf aan de knoppen zitten. Deze aanpak levert ons een goede reputatie en talloze aanbevelingen op.