Vraag aan Award Communications is om op creatieve wijze aandacht te vragen voor de fusie van twee grote scholen in Oss. Marktleider Het Hooghuis neemt Het Mondriaan College over en samen beschikken zij nu over een uitgebalanceerd onderwijsaanbod. Het Hooghuis heeft als pay off: Kleurt...

Honderden medewerkers van De Nuovo Scholengroep in Utrecht zijn letterlijk en figuurlijk verbonden geweest door 300 bollen wol. Award Communications verzorgde de bijeenkomst voor 350 medewerkers van de acht scholen voor VO. Het thema was verbinden. En dat is volgens de medewerkers ook wel gelukt....

Het thema 'Later begint vandaag' heeft voor Het Stedelijk Lyceum in Enschede een futuritische tintje gekregen. Award Communications heeft een teletijdmachine laten maken. Een mooie en indrukwekkende blikvanger die veel aandacht trok. De teletijdmachine is ingezet bij de open dagen en bij presentaties bij basisscholen....

Award Communications heeft in samenwerking met de Brabantse Ontwikkelings Maatschappij (BOM) Water Deals gepresenteerd aan provincie, waterschappen en bedrijven in Noord Brabant. Water Deals is een promotieprogramma dat (water/techniek) bedrijven en organisaties in Brabant zichtbaar maakt-verbindt en in het buitenland bij overheden en bedrijven promoot....

Lang geleden was het uithangbord het eerste fysieke reclamemiddel van de ondernemer en ambachtsman. Het maakte in de drukke straat duidelijk waar je moest zijn en waarom je daar moest zijn. Met mooie slogans, sierlijke letters en fraaie beloften werd de passant aangespoord om vooral...